Niican

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Denice Lundahl - 9 december 2011 12:14

Haha av någon konstig anledning så har jag MASSOR med energi :)
Är det för helgen är på ingång kanske ?¨

Jag har inte den blekaste.

Men pigg och glad är jag i alla fall :)
Hoppas jag inte dånar sen för det har jag INTE tid med !

 

 

Vi har hela förmiddagen bakat lussebullar med våra fina barn :)

Och dom blev jätte fina :)

Haha dessa små söta liv alltså..

Idag slutar en flicka och dom har tagit med världens finaste tårta :)

Haha så i eftermiddag har vi en fin barngrupp när sockerkicken sätter in ..

Men det kommer bli kul :)
Vill också ha en sockerkick, haha.

Men tror jag är imun vid detta laget...

Men väldigt tråkigt att detta barnet slutar :(
Får gosa, kramas och pussas extra mycket idag :)

Får bara hålla mig från att bli ledsen när jag säger hejdå idag.

Haha vilken fjant jag är...

 

 

Men men jag trivs väldigt bra här.

Men när vi har gemensamma grejer ihop med Mariehage så inser jag verkligen  hur mycket jag saknar alla barn och vuxna..

Jag har jobbat med dom flesta och det är ett härlig gäng där borta..

Jag saknar er :(

Men jag har det bra, fina och underbara personer här också...

Men jaa ni förstår säkert :)

 

 

Känns som att jag kan se ljuset i tunneln.

Saker och ting är bra.

Kan alltid bli bättre men det är för man alltid strävar efter så jävla mycket.

Jag vill bara vara nöjd.

DOCK är jag väldigt glad för allt jag har just nu.

Och vi jobbar på för att få det ännu bättre.

Jag i alla fall :)

 

Ska även tacka pappa och Sandra som bjudit dig mig på julafton :)
Det gjorde mig himla glad :)

Ska bli jätte trevligt..

Så julafton firas i Skurup i år , haha :)

 

 

Nu ska jag inte tråka ut er mer.

Ha en trevligt helg mina vänner..


Im ouut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards