Niican

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Denice Lundahl - 25 december 2011 11:46

Efter en lång väntan..

Massa stress , massa klydd, massa jobb.

Det har gått så fort men sen sa det bara puff så var det slut..

Allting gå så jävla fort...

Men men nu dröjer det ett helt år till nästa gång.

Det tackar jag för :)

Tycker julen är grymt överskattad..

Men blir väl lite roligare nästa år när Olivia är lite äldre :)

Men jag hade i alla fall jätte trevligt hos pappa ..

Spöade Dennis i fifa och guitar hero ;)

Så jääävla nice...

Och fick 3 julklappar och en av dom var en fonduegryta.

Snacka om att jag blev glad :)
Nu ska här ätas fondue..

Bjuder hem pappa och Sandra i Januari och då inviger vi grytan :)
Tack så jätte mycket för inbjudan, för julklapparna och trevligt sällskap ..
Det var guldvärt för mig :) <3



Nu är jag lite trött.

Blev lite mys och somna sent :(

Men det var nice..

Nu ska jag fixa mig och hinna upp om och hälsa på morfar på sjukhuset..



Önskar er alla en god fortsättning..



Im ouut/ Denice Sölvgren Lundahl 


Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards