Niican

Alla inlägg den 18 december 2011

Av Denice Lundahl - 18 december 2011 18:47

but girl you dont have no idea ;)


Du har skapat ett krig och du kanske tror att du vunnit.

Kanske inbillat dig att du lagt det sista kortet men tyvärr ;)
Jag har MÅNGA ess i rockärmen så bring it on BIIITCH ;)

Haha sjukt så mycket jag njuter utav detta...

Jag är en hemsk människa , haha men då är vi i alla fall två ;)

 

 

Du är patetisk helt enkelt , inte mer med det :)

Men det är ju ditt val min vän :)

Du får dock skylla dig själv...

 

 

DRAMA DRAMA DRAMA , hur kan man älska det så mycket som jag ?

Hahaha tur att jag kan leva på andras drama nu när mitt liv är ganska stillsamt på den biten :)

 

 

I alla fall mindre än 1 vecka kvar till julafton.

Jag har en tung vecka framför mig med mycket jobb..

Jag är superförkyld och varit sjuk hela helgen :(
Kändes dock lite bättre imorse när jag klev upp ur sängen så kan verkligen hoppas på att det blir jobb för min del..

Men är ändå glad att det bröt ut för jag har varit så känslig hela veckan.

Känt mig trött, hängig och ledsen.

Börjat gråta för ingenting.

Förmodligen varit för förkylningen legat i kroppen och i fredags valde den att bryta ut.

Men skönt att det bröt ut till helgen så jag inte förlora så mycket jobb.

Blev ju bara i fredags som jag inte kunde fullfölja mina arbetspass...

Men men sånt är livet.

Alla blir vi sjuka nån gång...
Alla barnen är och har varit sjuka så detta hade jag väntat mig :)

 

Och så ska jag inte glömma att berätta om världens finaste julklapp vi fick på jobb.

I julklappen var där choklad och på kortet var där barnets fot.
Jätte fint var det, värmde i hjärtat :)
Det kortet kommer jag verkligen bevara..

 

Men men vi går mot sista veckan innan julledigheterna drar igång..

Mellandagarna är där inte mycket barn på jobb men vi lär ändå ha massor att göra :)

Nu krigar vi sista veckan som verkligen är FULL av jobb och sen får vi vila lite ..

Förmodligen nyårshelgen blir det lite ledigt :)

 

Nu ska jag inte tråka ut er mer..

 

Im ouuut / Denice Sölvgren Lundahl

Sök i bloggen

Vem är jag?


Hej!
Mitt namn är Denice. Jag är 6 år gammal och bor i Malmö. I min blogg kan du följa mina tankar och min vardag.

Välkommen till min blogg :)

Ställ en fråga till mig

5 besvarade frågor

Arkiv

Tidigare år

Senaste inläggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26 27
28
29 30
31
<<< December 2011 >>>

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards